Handelsbetingelser

Nedenfor finder du As Stofcenters betingelser for køb i webshoppen samt returvarer & reklamationsret.

 

Betaling

Hos As Stofcenter kan du betale med Visa/Dankort, Mastercard og mobilpay.

Ved Bankoverførsel bedes du anvende følgende:

Danske Bank
Reg. Nr.: 4727
Konto Nr.: 5435648799

 

Alle priser er inkl. 25% moms.

 

Der tages forbehold for trykfejl samt udsolgte varer og udskudt leveringstid hos As Stofcenters leverandører.

 

Levering

Dine varer sendes fra vores butik inden 1-3 dage.
Der må tages forbehold for forsinkelser hos Postdanmark eller GLS.

Der er fragtudgift for køb under kr 750,00 DKK herefter er der fragtfrit, dette gælder dog ikke Grønland og Færørerne.
Fragt i Danmark kr 40,00

Pakken leveres til nærmeste postudleveringssted/pakkeboks
Fragt uden for Dk = som post Danmarks takst

 

Afhentning

Der kan også afhentes hos os i vores butik i As.
Vær venlig at notere, hvis du ønsker at hente hos os. Åbningstider fremgår af hjemmesiden.

 

Fortrydelsesret

Afklippet stof tages ikke retur, kun hvis der foreligger fejl.

Når du køber hos As Stofcenter har du 14 dages returret fra du modtager varen.
Hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret skal varen returneres i original  emballage samt i ubrugt og ubeskadiget stand. De originale mærker på varen må ikke være taget af, da dette er en garanti for at varen er ubrugt.

As Stofcenter har ret til at afvise en reklamation, hvis ikke den originale kvittering medfølger.

Varer som returneres uden betalt fragt/porto afvises.

Ved returhandel tilbagebetales beløbet til din konto indenfor 14 dage. 

Vi gør opmærksom på at du selv har ansvaret for varen indtil As Stofcenter har den i hænde. Derfor anbefales det, at den sendes som pakkepost, enten fra GLS eller Post Danmark, da du her kan spore  pakken.

Send pakken retur til:

As Stofcenter v/Marian Bebe
Nøttrupvej 1, As
7130 Juelsminde

Mærk.: Reklamation As Stofcenter


Reklamationsret

Som forbruger har man 2 års reklamationsret, dette betyder at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen.
Der er forskel på reklamationsret og garanti - der er ikke reklamationsret på fejl eller mangler opstået EFTER varen har været i brug - iflg. købeloven.

Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, repareres denne hos leverandøren.
Skade sket på varen som skyldes håndteringsfejl eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten.

Benyttes reklamationsretten gør vi opmærksom på, at dette kan tage op til et par uger, da der skal tages kontakt til leverandører, der herefter skal vurdere, hvad der skal ske med varen.

Du skal selv betale portoen på din pakke, også selvom det er en reklamation.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, men både pakker/breve fra Post Danmark og GLS.
Vi gør opmærksom på at du selv har ansvaret for varen indtil vi har den i hænde.
Derfor anbefales det, at den sendes som pakkepost, endten fra GLS eller Post Danmark, da du her kan spore pakken.

Husk at der altid skal foreligge en kopi af kvittering når du sender en vare retur!


Varen sendes retur til:

As Stof v/Marian Bebe
Nøttrupvej 1, As
7130 Juelsminde

Mærk.: Reklamation As Stofcenter


Dokumentation og vejledning:

Hvis der findes produktbeskrivelse og brugervejledning følger de med leverancen fra Asstof. Ønsker du yderligere rådgivning er denne af vejledende art på asstofogstrik@gmail.com

 

UDSALG:
Udsalgs vare byttes ikke.

Skoler og Institutioner:
Der kan oprettes faktura med EAN nr.

Priserne indeholder dansk moms men er eksklusiv porto